چاپ کتاب جهت تقویت رزومه مصاحبه آزمون دکتری – تبدیل پایان نامه به کتاب – چاپ کتاب با تیراژ دلخواه

چاپ کتاب جهت تقویت رزومه مصاحبه آزمون دکتری – تبدیل پایان نامه به کتاب – چاپ کتاب با تیراژ دلخواه

مزایای چاپ کتاب (تبدیل پایان نامه به کتاب)

داشتن کتاب (تالیف و ترجمه) دارای 4 نمره در مصاحبه دکتری و مدرک زبان معتبر مطابق با جدول امتیازات داری 8 امتیاز  و همچنین مقاله علمی پژوهشی (داخلی و خارجی)مرتبط با رشته تحصیلی حداکثر دارای ۷ امتیاز می باشد.

   بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد نمی دانند که با هزینه های بسیار کم می توانند پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنند. از آنجایی که یک کتاب علمی که برگرفته از پایان نامه باشد، در مصاحبه دکترا و آزمون های استخدامی، پوئن مثبت محسوب می شود، لذا به همه ی عزیزانی که پایان نامه خود را در دست دارند توصیه می شود آن را به کتاب تبدیل کنند.

   تبدیل پایان نامه به کتاب هزینه ای بسیار کم امکانپذیر است. کسانی که استخدام هستند یا برای مصاحبه، قصد چنین کاری را دارند، لازم نیست که کتاب خود را در تیراژ بالا مثلا ۱۰۰۰ جلد چاپ کنند. آنها می توانند کتاب خود را در تیراژهای کم مثلاً 5 تا 50 جلد چاپ کنند و البته در کتاب چاپ شده آنها تیراژ کتاب 100 جلد نوشته می شود و چیزی از اعتبار کتاب نمی کاهد.  همچنین کتاب با اخذ مجوز چاپ از وزارت ارشاد و اخذ شابک ISBN از اداره شابک و نیز اخذ فیپا از کتابخانه ملی، در وزارت ارشاد و کتابخانه ملی ثبت و اعلام وصول می شود و دارای همه ی امتیازات لازم جهت ارائه در رزومه های تحصیلات تکمیلی و یا رزومه های اخذ دانشیاری، شغلی و ارتقای تحصیلی معلمان و مربیان خواهد بود .

شما در هر زمینه ای که فعالیت دارید، شاغلید، هنرمندید، استادید، دانشجو هستید و چاپ کتاب برای شما به منزله ی اعتبار علمی می باشد. شما با چاپ کتاب در زمینه فعالیت خود می توانید وجهه ای کاملاً متفاوت با قبل پیدا کرده و در زمینه فعالیت خود فرد موفق تری باشید و با چاپ مطالب و کتاب خود، به عرضه و نمایش غنای علمی تان بیافزائید و قدمی موثر در راه ارتقا دانش کشورمان بردارید. تلاش ما بر این است که با کمترین هزینه، بهترین کیفیت و بیشترین خدمات در خدمت شما عزیزان باشیم .


شیوه نامه ثبت نام:

فایل ورد و پی دی اف پایان نامه + کپی کارت ملی

مراحل زیر توسط موسسه انجام میشه:

شابکفیپامجوز ارشادثبت خانه کتاب و اسناد

چاپ 15 نسخه اولیه ک 5 نسخه تحویل داوطلب و 3 نسخه به ارشاد ( آرشیو ) و 1 نسخه خانه کتاب ، 6 نسخه مناطق محرم ارسال می شود توسط ارشاد( تيراژ 100 نسخه در شناسنامه کتاب درج می شود)

امکان عضویت در سرای اهل قلم و استفاده از مزایای آن ( بیمه تامین اجتماعی و سالانه 250 تومن بن کتاب و …)

ثبت و معرفی کتاب در چندین سایت معتبر

امتیاز قابل توجه در مصاحبه دکتری

بورسیه خارج از کشور

ارتقاء شغلی فرهنگیان و سایر مشاغل مربوط


جهت اطلاعات بیشتر با شماره 05138671072 تماس حاصل نمایید.

جدول امتیازات مصاحبه دکتری