اعلام محل برگزاری مصاحبه دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

اعلام محل برگزاری مصاحبه دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر دنیا صدری مدیر تحصیلات تکمیلی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: مصاحبه دکتری تخصصی رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که این دانشگاه را در اولویت های خود انتخاب کرده اند، در تاریخ 96/5/18 برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، آزمون مرحله دوم (مصاحبه) دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که این دانشگاه را در اولویتهای خود انتخاب کرده اند، در تاریخ 96/5/18 در واحدهای دانشگاهی زیر برگزار می شود.

بر اساس اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی؛ آزمون مرحله دوم (مصاحبه) به صورت ساختارمند در قالب چند ایسـتگاه مجـزا (شامل تسلط بر پایان نامه مقطع قبلی و مقاله مستخرج از آن، جستجوی منابع علمی، توانایی ارائـه مطالـب علمـی، تسلط بر زبان انگلیسی و موضوعات تخصصی رشته) برگزار خواهد شد.

در هریک از ایستگاههای مصاحبه ساختارمند، راهنمای ایستگاه مربوطه در اختیار داوطلب قرار می گیرد و پس از حضور داوطلب در هـر ایسـتگاه در زمـان تعیـین شده (در حدود 10 دقیقه) ممتحنین با استفاده از چک لیست های موجود برای هـر ایسـتگاه، بـه ارزیـابی داوطلـب خواهند پرداخت.

شرایط و نکات قابل توجه داوطلبان برای شرکت در مصاحبه:

1. بر اساس مصوبه نوزدهمین جلسه شورای علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، از سال تحصیلی 97-96 و به بعد قبولی نهایی در آزمون منوط به کسب حد نصاب حداقل 30 %از کل نمره آزمون مصاحبه، با رعایت سایر شرایط و مقررات می باشد.

2. اطلاعات دقیقتر در مورد زمان برگزاری مصاحبه داوطلبان در سایت دانشگاه درج خواهـد گردیـد لذا برای اطمینان از زمان دقیق مصاحبه مراجعه به سایت دانشگاه برگزار کننده الزامی است. عـدم حضور به موقع در مصاحبه به منزله انصراف از آزمون می باشد.

3. جهت حضور در جلسه باید علاوه برکارت شناسایی معتبر، کـارت ورود بـه جلسـه خـود را همـراه داشته باشید.

4. از مدارک بارگذاری شده خود در پورتال مرکز سنجش پزشکی یک نسخه کپـی تهیـه کـرده و در قالب یک CD ، درروز مصاحبه تحویل همکاران محترم در دانشگاه نمایید.

5. با توجه به اینکه ارائه پایان نامه در زمان مصاحبه الزامی می باشد، داوطلبان لازم است حتما یـک نسخه از پایان نامه خود را همراه داشته باشـند. دانشجویان ترم آخر نیز باید پایان نامه دفاع شده یا آماده دفاع خود را جهت ارایه به گروه مصاحبه کننده به همراه داشـته باشـند. عدم ارایه پایان نامه موجب کسرامتیاز مربوط به این بخش می شود.

6. .هر گونه اطلاعات بیشتر از طریق سایت دانشگاه برگزار کننده مصاحبه اطلاع رسانی خواهد شد