اعلام نتايج كنكور دکتری تخصصی سال 1397

اعلام نتايج كنكور دکتری تخصصی سال 1397

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره تاريخ وزمان اعلام نتايج اوليه آزمون ورودي دوره دكتري (Ph.D) نيمه متمركزسال 1397

 بدين‌وسيله به اطلاع كليه داوطلباني كه در آزمون ورودي دوره دكتري (Ph.D) نيمه‌متمركز سال 1397 ثبت‌نام و شركت نموده‌اند، مي‌رساند كه نتايج مرحله اول آزمون مذكور در روز دوشنبه مورخ 97/01/27 در قالب كارنامه اوليه بر روي پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org  قرار داده مي‌شود.

كليه داوطلبان مي‌توانند با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني مذكور و وارد كردن شماره داوطلبي و ساير مشخصات فردي (نام خانوادگي، نام، شماره شناسنامه، سال تولد) نسبت به رؤيت كارنامه اوليه اعلام نتيجه اقدام نموده و درصورت لزوم از آن پرينت تهيه نمايند. ضمناً آن دسته از داوطلباني كه مجاز به انتخاب رشته هستند، لازم است بر اساس برنامه زماني تعيين شده در اطلاعيه‌اي كه به همراه اعلام نتايج در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان منتشر مي‌گردد، پس از دريافت دفترچه راهنماي انتخاب رشته نسبت به انتخاب كد رشته محل‌هاي مورد علاقه اقدام نموده و سپس كدرشته‌ محل‌هاي انتخابي خود را به ترتيب تقدم علاقه در فرم انتخاب رشته اينترنتي وارد نمايند.

اطلاعيه تكميلي درخصوص زمان و نحوه انتخاب رشته و زمان انتشار دفترچه‌راهنماي انتخاب رشته به همراه اعلام نتايج در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قرار خواهد گرفت.

 روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

کانال اخبار کنکور دکتری : https://t.me/Phdnews1

کانال اخبار کنکور وزارت بهداشت : https://t.me/moeinmashhad

کانال آموزش زبان استاد تقی زاده : https://t.me/zabanostadtaghizadeh