اعلام نتایج اولیه آزمون كتبی صلاحیت حرفه ای سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره در سال 1402

اعلام نتایج اولیه آزمون كتبی صلاحیت حرفه ای سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره در سال 1402

اعلام نتایج اولیه آزمون كتبی صلاحیت حرفه ای سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره در سال 1402

اطلاعیه سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره كشور در خصوص اعلام نتایج اولیه آزمون كتبی صلاحیت حرفه ای سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره در سال 1402:
به اطلاع متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون کتبی صلاحیت حرفه ای سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران می رساند که کارنامه داوطلبان آزمون مذکور در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است.
بر اساس کارنامه، پذیرفته شدگان آزمون کتبی طبق برنامه زمان‌بندی مصاحبه حضوری که از طریق درگاه سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره به نشانی اینترنتی: pcoiran.ir اعلام می شود برای مصاحبه دعوت خواهند شد. یادآور می شود که مصاحبه حضوری بر مبنای محل ثبت‌نام در آزمون و در مراکز استان های کشور، برگزار خواهد شد.
نکته: لازم به ذکر هست که حدنصاب الزامی جهت پذیرفته شدن در مرحله اولیه آزمون كتبی صلاحیت حرفه ای سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره در سال 1402، حد نصاب 60 بوده است.

گروه آموزشی دکتر سام خانیان با همکاری موسسه آموزش عالی آزاد آسیا با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه برگزاری کلاس های کنکور ارشد و دکتری در رشته های روان شناسی، مشاوره، علوم تربیتی ؛ برای کنکور های دکتری، ارشد، استخدامی و فراگیر و دوره های کاربردی و درمان و … می باشد.

اینستاگرام دکتر سام خانیان : Eshagh.SamKhaniyan

راه های ارتباطی با موسسه، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام:

  • ساعت کاری موسسه:  همه روزه ۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰
  • شماره تماس ثابت موسسه: 05137602850
  • ثبت نام؛ تلگرام:   @MAandPhD1
  •  ثبت نام از طریق شماره ایتا و تلگرام:  09037972288

 

توجه: لازم به ذکر است تهیه فایل های آموزشی و جزوات تنها از طریق گروه آموزشی دکتر سام خانیان/ موسسه آموزش عالی آزاد آسیا؛ میسر بوده و هر گونه خرید و فروش، کپی برداری و ارسال کردن فایل ها در گروه ها و کانال ها ی مجازی، غیرقانونی و غیرشرعی بوده و از طریق مراجع قضایی پیگیری، پس از صدور حکم پیگرد قانونی برای شخص متخلف، به دنبال خواهد داشت.