انتشار دفترچه و شروع انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی

انتشار دفترچه و شروع انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی

انتشار دفترچه و شروع انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی

انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند،  تا روز چهارشنبه 10 اردیبهشت تمدید شد .

به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش، پذیرش وفارغ التحصیلی، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا 80 رشته/ محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org   دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت نمایند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته نمایند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور وکد ملی اقدام به ورود به سامانه نموده وپس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام نمایند.

انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری 1403دانشگاه آزاد اسلامی

ورود به درگاه انتخاب رشته دکتری 1403 دانشگاه آزاد اسلامی 

 

جهت انتخاب رشته صحیح و اصولی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی 1403  روانشناسی و مشاوره، گروه آموزشی دکتر سام خانیان با همکاری موسسه آموزش عالی آزاد آسيا، کلیک نمایید.

 

 

گروه آموزشی دکتر سام خانیان با همکاری موسسه آموزش عالی آزاد آسیا با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه برگزاری کلاس های کنکور ارشد و دکتری در رشته های روان شناسی، مشاوره، علوم تربیتی ؛ برای کنکور های دکتری، ارشد، استخدامی و فراگیر و دوره های کاربردی و درمان و … می باشد.

اینستاگرام دکتر سام خانیان : Eshagh.SamKhaniyan

راه های ارتباطی با موسسه، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام:

  • ساعت کاری موسسه:  همه روزه ۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰
  • شماره تماس ثابت موسسه: 05137602850
  • ثبت نام؛ تلگرام:   @MAandPhD1
  •  ثبت نام از طریق شماره ایتا و تلگرام:  09037972288

 

توجه: لازم به ذکر است تهیه فایل های آموزشی و جزوات تنها از طریق گروه آموزشی دکتر سام خانیان/ موسسه آموزش عالی آزاد آسیا؛ میسر بوده و هر گونه خرید و فروش، کپی برداری و ارسال کردن فایل ها در گروه ها و کانال ها ی مجازی، غیرقانونی و غیرشرعی بوده و از طریق مراجع قضایی پیگیری، پس از صدور حکم پیگرد قانونی برای شخص متخلف، به دنبال خواهد داشت.