انتشار دفترچه و شروع انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری ۱۴۰۲

انتشار دفترچه و شروع انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری ۱۴۰۲

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری ۱۴۰۲ منتشر شد.

کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون
به منظور آگاهی داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ و انتخاب کد رشته محل های تحصیلی برای هر یک از داوطلبان کارنام های حاوی اطلاعات ثبت نامی نمرات اکتسابی نمره ،کل رتبه داوطلب در سهمیه رتبه داوطلب بدون سهمیه (با توجه به ضرایب مندرج در رشته امتحانی ذیربط) آخرین رتبه مجاز در سهمیه و نتیجه آزمون در سهمیه از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org با وارد کردن شماره پرونده و یا شماره داوطلبی و درج مشخصات فردی نام) خانوادگی و ،نام شماره شناسنامه، سال تولد کد رهگیری ثبت نام قابل مشاهده است کارنامه منحصراً از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان برای اطلاع داوطلبان قابل مشاهده می باشد.

دفترچه انتخاب رشته ارشد سراسری1402 -گروه آموزشی-دکتر سام خانیان را لطفا از اینجا دانلود کنید.

جهت ورود به سیستم انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 1402، از اینجا لطفا وارد شوید.

زمانبندی انتخاب رشته: ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۲

داوطلبان علاقه مند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر انتفاعی

در این قسمت برای آن دسته از داوطلبانی که علاقه مندی خود را به رشته های تحصیلی در دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی به هنگام ثبت نام در تقاضانامه اینترنتی اعلام نمودهاند کلمه «بل و برای سایر داوطلبان کلمه «خیر» درج شده است. آن دسته از داوطلبانی که در تقاضانامه ثبت نامی برای انتخاب رشته های دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و دانشگاه پیام نور اعلام علاقمندی ننموده اند، در صورتی که حداقل نمره علمی لازم را برای انتخاب رشته های این دانشگاه ها کسب کرده باشند، (مشخصات ثبت نامی) پیغامی را مبنی بر امکان انتخاب این رشته ها در کارنامه اعلام نتایج اولیه مشاهده خواهند نمود. لذا این دسته از داوطلبان در صورتی که علاقمند به انتخاب رشته های مربوط به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و دانشگاه پیام نور هستند، میبایست پس از واریز مبلغ ۳۶۰/۰۰۰ ریال (معادل سی و شش هزار تومان) بابت هر مورد اعلام علاقمندی بصورت جداگانه به رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و یا موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی، از طریق پرداخت الکترونیکی و توسط کارت های بانکی عضو شبکه شتاب برحسب علاقمندی انتخاب و در فرم انتخاب کد رشته محل اینترنتی درج نمایند.

 

توضیحات مربوط به انتخاب محل تحصیل

انتخاب اینترنتی محل تحصیل در گروه های آموزشی مختلف بر اساس نکات زیر انجام می گیرد:

فرم انتخاب رشته های تحصیلی به همراه این دفترچه منحصراً از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در اختیار آن دسته از داوطلبانی که براساس ردیف ۷ کارنامه نتایج اولیه در دوره های روزانه و نوبت دوم (شبانه) و یا دوره های غیر روزانه و غیر نوبت دوم (شبانه) مجاز به انتخاب رشته میباشند قرار داده می شود.

لذا داوطلبان لازم است با مطالعه دقیق دفترچه های راهنمای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته، نسبت به انتخاب کد رشته محل های مورد علاقه از دوره های روزانه نوبت دوم مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی مراکز پیام نور رشته های مجازی، دوره های پردیس خودگردان مشترک و همچنین رشته های دارای شرایط خاص و یا بورسیه حداکثر تا ۱۰۰ (یکصد) کد رشته محل  اقدام و کدرشته محل های انتخابی را به ترتیب علاقه مندی در فرم انتخاب رشته اینترنتی، درج نمایند.

 

نکته مهم: پذیرفته شدگان دوره روزانه و غیر روزانه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ می توانستند در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ ثبت نام و شرکت نمایند.

لازم به یادآوری است این داوطلبان و همچنین دانشجویان در حال تحصیل در دوره روزانه و غیر روزانه مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته (به شرط نداشتن مشکل نظام وظیفه برای برادران)، می توانستند بدون انصراف از تحصیل در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ ثبت نام و شرکت نمایند. این داوطلبان پس از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی در این آزمون، باید انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه جدید محل تحصیل ارائه دهند.

 

جهت انتخاب رشته صحیح و اصولی در مقطع کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ روانشناسی و مشاوره، گروه آموزشی دکتر سام خانیان با همکاری موسسه آموزش عالی آزاد فناوران توس برگزار می کند:

” دانشی نوین، پیشینه ای کهن “

گروه آموزشی دکتر سام خانیان با همکاری موسسه آموزش عالی آزاد فناوران توس با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه برگزاری کلاس های کنکور ارشد و دکتری در رشته های روان شناسی مشاوره، علوم تربیتی ؛ برای کنکور های دکتری، ارشد، استخدامی و فراگیر و دوره های کاربردی و درمان و … می باشد.

 

ثبت نام انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ (سراسری+آزاد)، توسط دکتر اسحاق سام خانیان آغاز شد. از اینجا لطفا وارد شوید.

  • در گروه روانشناسی، مشاوره
  • بصورت غیرحضوری (ویژه دانشجویان کل ایران)
  •  با ظرفیت محدود

اینستاگرام دکتر سام خانیان : Eshagh.SamKhaniyan

راه های ارتباطی با موسسه، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام:

  •  ساعت کاری موسسه:  همه روزه ۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰
  •  شماره تماس ثابت موسسه: 05138812577
  •  ثبت نام؛ تلگرام:   @MAandPhD1
  •  ثبت نام از طریق شماره ایتا و تلگرام:  09037972288