انتشار كارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دكتری«Ph.D.» (نیمه‌متمركز) سال 1403

انتشار كارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دكتری«Ph.D.» (نیمه‌متمركز) سال 1403

كارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دكتری«Ph.D.»  (نیمه‌متمركز) سال 1403، منتشر شد.

 

به اطلاع شركت‌كنندگان آزمون ورودي دوره دكتري«Ph.D.»  (نيمه‌متمركز) سال 1403 مي‌رساند؛ كارنامه نتايج اوليه آزمون مذكور در روز سه‌شنبه به‌تاریخ 1403/01/28از طریق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قابل مشاهده است. آن‌دسته از افرادی كه بر اساس مندرجات كارنامه اوليه مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي در یک یا چند کد ترکیب (رشته) از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، باید از روز شنبه به‌تاریخ 1403/02/01 تا روز چهارشنبه به‌تاریخ 1403/02/05نسبت به ثبت كدرشته‌محل‌هاي انتخابي خود (حداكثر 50 كدرشته‌محل در صورت وجود) با توجه به مجموعه امتحاني كه در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان اقدام نمايند. به اين‌دسته از متقاضیان توصيه مي‌شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي و اطلاعيه‌هاي مرتبط با آن اقدام، سپس كدرشته‌محل‌هاي مورد علاقه خود را از كدرشته‌محل‌هاي مربوط به مجموعه امتحاني انتخاب و اولويت‌ها را به ترتيب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌هاي خود اقدام نمايند. دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي اين آزمون از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان از بعدازظهر روز سه‌شنبه به‌تاریخ 1403/01/28در اختيار داوطلبان قرار خواهد گرفت.
لازم به توضيح است اسامي معرفي‌شدگان داراي حدنصاب به منظور شركت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسي سوابق علمي و پژوهشي و …) در دهه اول خردادماه 1403 از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان منتشر خواهد شد.

 

ضمناً نظر داوطلبان گرامی را به موارد ذیل جلب می‌نماید:
1- داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرسwww.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند. شایان ذکر است کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.
2- داوطلبانی که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌هاي غيرروزانه شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب هر يك از كدرشته‌محل‌‌هاي مربوط به دانشگاه‌هاي: امام صادق(ع)، جامع امام حسين(ع) و علوم انتظامي امين هستند، در صورت تمايل و داشتن شرايط لازم مطابق توضيحات انتهاي دفترچه، مي‌توانند كدرشته‌محل‌هاي مربوط به دوره‌هاي روزانۀ فقط دانشگاه‌هاي مذکور را با توجه به مجموعه امتحانی خود نيز انتخاب نمايند.

 

لطفا جهت ورود به سيستم پاسخنامه و کارنامه اعلام نتايج اوليه آزمون دكتري سال 1403  كليک نماييد.

لطفا جهت دانلود راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دكتری سال 1403 کلیک نمایید.

 

گروه آموزشی دکتر سام خانیان با همکاری موسسه آموزش عالی آزاد آسیا با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه برگزاری کلاس های کنکور ارشد و دکتری در رشته های روان شناسی، مشاوره، علوم تربیتی ؛ برای کنکور های دکتری، ارشد، استخدامی و فراگیر و دوره های کاربردی و درمان و … می باشد.

اینستاگرام دکتر سام خانیان : Eshagh.SamKhaniyan

راه های ارتباطی با موسسه، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام:

  • ساعت کاری موسسه:  همه روزه ۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰
  • شماره تماس ثابت موسسه: 05137602850
  • ثبت نام؛ تلگرام:   @MAandPhD1
  •  ثبت نام از طریق شماره ایتا و تلگرام:  09037972288

 

توجه: لازم به ذکر است تهیه فایل های آموزشی و جزوات تنها از طریق گروه آموزشی دکتر سام خانیان/ موسسه آموزش عالی آزاد آسیا؛ میسر بوده و هر گونه خرید و فروش، کپی برداری و ارسال کردن فایل ها در گروه ها و کانال ها ی مجازی، غیرقانونی و غیرشرعی بوده و از طریق مراجع قضایی پیگیری، پس از صدور حکم پیگرد قانونی برای شخص متخلف، به دنبال خواهد داشت.

 

           

 

 

 

 

 

 

 

 

توجه: لازم به ذکر است تهیه فایل های آموزشی و جزوات تنها از طریق گروه آموزشی دکتر سام خانیان/ موسسه آموزش عالی آزاد فناوران توس؛ میسر بوده و هر گونه خرید و فروش، کپی برداری و ارسال کردن فایل ها در گروه ها و کانال ها ی مجازی، غیرقانونی و غیرشرعی بوده و از طریق مراجع قضایی پیگیری، پس از صدور حکم پیگرد قانونی برای شخص متخلف، به دنبال خواهد داشت.