آخرین فرصت ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون اختصاصی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی واحدهای ارس، کیش و امارات دانشگاه آزاد اسلامی

آخرین فرصت ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون اختصاصی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی واحدهای ارس، کیش و امارات دانشگاه آزاد اسلامی

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون اختصاصی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی واحدهای ارس، کیش و امارات می رساند، حداکثر تا پایان روز سه شنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی این مرکز به آدرسwww.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. 
داوطلبین با مراجعه به سامانه www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما تکمیل ظرفیت آزمون اختصاصی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی واحدهای ارس، کیش و امارات  و در صورت تمایل ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام نمایند.
داوطلبین لازم است پس از انتخاب رشته / محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان برگزاری آزمون و اعلام نتایج نزد خود حفظ نمایند.
لازم به ذکر است که این فرصت به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود.

پس از گذراندن مرحله آزمون کتبی و انتخاب رشته در آزمون دکتری تخصصی، در صورت دعوت به مصاحبه؛ گام بعدی یعنی مرحله مصاحبه، به عنوان بخشی مهم  و موثر در در قبولی نهایی داواطلبان 50 درصد دوم محسوب می گردد.

گروه آموزشی دکتر سام خانیان با همکاری موسسه آموزش عالی آزاد فناوران توس؛

ضمن ارائه نکات و تکنیک های عمومی و حرفه ای  اقدام به پکیج جامع کارگاه های ویژه مصاحبه دکتری (روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی) جهت تسهیل روند پذیرش در داوطلبان آزمون دکتری تخصصی مجموعه روانشناسی و مشاوره، نموده است.

اینستاگرام دکتر سام خانیان : Eshagh.SamKhaniyan

راه های ارتباطی با موسسه، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام:

  • ساعت کاری موسسه:  همه روزه ۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰
  • شماره تماس ثابت موسسه: 05138812577
  • ثبت نام؛ تلگرام:   @MAandPhD1
  •  ثبت نام از طریق شماره ایتا و تلگرام:  09037972288