اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری تخصصی ۱۴۰۲ سراسری و دانشگاه آزاد

اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری تخصصی ۱۴۰۲

اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری تخصصی ۱۴۰۲ سراسری و دانشگاه آزاد

به اطلاع شركت‌ كنندگان آزمون ورودي دوره دكتري «Ph.D»  (نيمه‌متمركز) سال 1402 مي‌رساند؛ كارنامه نتايج اوليه آزمون مذكور روز یک‌شنبه مورخ 1402/01/27 از طریق درگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است.

داوطلبان با استفاده از شماره داوطلبي يا شماره پرونده و همچنين شماره شناسنامه و سال تولد به كارنامه نتايج اوليه آزمون خود دسترسي خواهند داشت.

آن‌دسته از افرادی كه براساس مندرجات كارنامه اوليه مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي شده‌اند، مي‌بايست از روز سه‌شنبه مورخ 1402/01/29 تا روزسه شنبه مورخ 1402/02/05نسبت به ثبت كدرشته‌محل‌هاي انتخابي خود (حداكثر 50 كدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحاني كه در آن آزمون داده‌اند، اقدام نمايند.

لازم به توضيح است اسامي معرفي‌شدگان داراي حدنصاب به منظور شركت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسي سوابق علمي و پژوهشي و …) در دهه سوم اردیبهشت ماه 1402 از طريق درگاه اطلاع‌رساني سازمان سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

  • ‌زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته سراسری: ۲۸ فروردین ماه۱۴۰۲
  • زمان شروع انتخاب رشته سراسری: ۲۹ تا 5 فروردین ماه 1402
  • زمان اعلام نتایج دعوت به مصاحبه: دهه سوم اردیبهشت ماه 1402

پاسخنامه و كارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دكتری سال 1402

 

  •  داوطلبان می بایست توجه داشته باشند انتخاب رشته برای متقاضیان ورود به مقطع دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت جداگانه انجام می شود. بر این اساس در انتهای کارنامه اولیه داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شدند، کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد درج شده و این افراد باید برای انتخاب رشته به سایت  azmoon.org نمایند.
  • ضمنا براي داوطلباني كه با توجه به كارنامه اوليه در دانشگاه آزاد اسلامي مجاز به انتخاب رشته نشده اند، كدانتخاب رشته دانشگاه آزاد براي آنها نمايش داده نخواهد شد.