انتشاركارت شركت در آزمون ورودی دوره دكتری PH.D(نیمه متمركز) سال۱۴۰۳

انتشاركارت شركت در آزمون ورودی دوره دكتری PH.D(نیمه متمركز) سال۱۴۰۳

كارت شركت در آزمون ورودی دوره دكتری PH.D(نیمه متمركز) سال۱۴۰۳ منتشر شد.

 

کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون، لازم است برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه کنند. سپس با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) کارت شرکت در آزمون را دریافت کرده و پرینت آن را تهیه کنند.

داوطلبان لازم است بر اساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، در روز برگزاری کنکور به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه نمایند.

نکته: کارت شرکت در آزمون دکتری 1403 و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن برای شرکت در جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳ الزامی است. (زمان برگزاری آزمون دکتری جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲)

 

جهت دریافت کارت شرکت در آزمون ورودي دوره دکتري PH.D(نيمه متمرکز) سال۱۴۰۳ کلیک نماییید.

 

اینفو گرافیك نحوه پرینت و رفع نقص كارت شركت در آزمون دكتری سال 1403

 

گروه آموزشی دکتر سام خانیان با همکاری موسسه آموزش عالی آزاد آسیا با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه برگزاری کلاس های کنکور ارشد و دکتری در رشته های روان شناسی، مشاوره، علوم تربیتی ؛ برای کنکور های دکتری، ارشد، استخدامی و فراگیر و دوره های کاربردی و درمان و … می باشد.

اینستاگرام دکتر سام خانیان : Eshagh.SamKhaniyan

راه های ارتباطی با موسسه، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام:

  • ساعت کاری موسسه:  همه روزه ۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰
  • شماره تماس ثابت موسسه: 05137602850
  • ثبت نام؛ تلگرام:   @MAandPhD1
  •  ثبت نام از طریق شماره ایتا و تلگرام:  09037972288

 

توجه: لازم به ذکر است تهیه فایل های آموزشی و جزوات تنها از طریق گروه آموزشی دکتر سام خانیان/ موسسه آموزش عالی آزاد آسیا؛ میسر بوده و هر گونه خرید و فروش، کپی برداری و ارسال کردن فایل ها در گروه ها و کانال ها ی مجازی، غیرقانونی و غیرشرعی بوده و از طریق مراجع قضایی پیگیری، پس از صدور حکم پیگرد قانونی برای شخص متخلف، به دنبال خواهد داشت.