تمدید مهلت انتخاب رشته سراسری آزمون كارشناسی ارشد سال1402

تمدید مهلت انتخاب رشته سراسری آزمون كارشناسی ارشد سال1402

مهلت انتخاب رشته آزمون كارشناسی ارشد سال 1402 تمدید شد.

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 تا پایان روز شنبه 20 خرداد ماه خبر داد.

 

اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اعلام رشته‌های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون كارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲

پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در تاریخ ۱۴۰۲/۳/۱۰، ضمن اعلام اصلاحات جدید بشرح فایل پیوست مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۲/۳/۱۶) برای انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۳/۲۰ نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۴۰۲/۳/۲۰، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ (لطفاً کلیک کنید)

 

جهت انتخاب رشته صحیح و اصولی در مقطع کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ روانشناسی و مشاوره، گروه آموزشی دکتر سام خانیان با همکاری موسسه آموزش عالی آزاد فناوران توس برگزار می کند:

” دانشی نوین، پیشینه ای کهن “

گروه آموزشی دکتر سام خانیان با همکاری موسسه آموزش عالی آزاد فناوران توس با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه برگزاری کلاس های کنکور ارشد و دکتری در رشته های روان شناسی مشاوره، علوم تربیتی ؛ برای کنکور های دکتری، ارشد، استخدامی و فراگیر و دوره های کاربردی و درمان و … می باشد.

 

ثبت نام انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ (سراسری+آزاد)، توسط دکتر اسحاق سام خانیان آغاز شد. از اینجا لطفا وارد شوید.

  • در گروه روانشناسی، مشاوره
  • بصورت غیرحضوری (ویژه دانشجویان کل ایران)
  •  با ظرفیت محدود

اینستاگرام دکتر سام خانیان : Eshagh.SamKhaniyan

راه های ارتباطی با موسسه، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام:

  •  ساعت کاری موسسه:  همه روزه ۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰
  •  شماره تماس ثابت موسسه: 05138812577
  •  ثبت نام؛ تلگرام:   @MAandPhD1
  •  ثبت نام از طریق شماره ایتا و تلگرام:  09037972288