انتشار دفترچه و شروع انتخاب رشته دکتری سراسری 1403

انتشار دفترچه و شروع انتخاب رشته دکتری سراسری 1403

انتشار دفترچه و شروع انتخاب رشته دکتری سراسری 1403

براساس قانون « سنجش و پذيرش دانشجو در دوره هاي تحصيلات تكميلي در دانشگاه ها و مراكزآموزش کشور» سنجش و پذيرش در مقطع دكتري ناپيوسته، بر حسب هر يك از شيوه هاي «آموزشي – پژوهشي» و «پژوهش محور» به شرح زير انجام مي شود:

شيوه پذیرش «آموزشي - پژوهشي» و «پژوهش محور»

 

  • مصاحبه و بررسي سوابق علمي و پژوهشي (مرحله دوم آزمون)، دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی تحت پوشش وزارت علوم، تحقيقات و فناوری بصورت حضوري انجام خواهد شد.
  • عدم شركت در مرحله بررسي سوابق علمي و پژوهشي، به منزله انصراف از آزمون تلقي گرديده و داوطلب غايب از گزينش نهايي حذف خواهد شد.

 

  • داوطلبانی که با اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1403 سراسری مجاز به انتخاب رشته شده اند، می تواننداز طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشوراقدام نمایند.
  • انتخاب رشته داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌ در دوره دکتری سراسری 1403 از روزشنبه 1 اردیبهشت آغاز شده و تا روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

جهت دریافت دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری 1403، کلیک نمایید.

 

داوطلبانی که با اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1403 سراسری مجاز به انتخاب رشته شده اند، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می‌گیرد.

داوطلبان برای انتخاب رشته دوره های مختلف تحصیلی (روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، مشترک، پیام نور، غیردولتی و غیرانتفاعی) حداکثر تا 50 کد رشته محل را می‌توانند در فرم انتخاب رشته وارد نمایند.

  •  انتخاب رشته کلیه دوره‌های روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، مشترک، پیام نور، غیردولتی و غیرانتفاعی در سایت سازمان سنجش رایگان است.
  •  داوطلباني كه با توجه به كارنامه اوليه در دانشگاه آزاد اسلامي مجاز به انتخاب رشته نشده اند، كدانتخاب رشته دانشگاه آزاد براي آنها نمايش داده نخواهد شد.

 

  •  داوطلبان گرامی حتما توجه بفرمایید؛ پس از تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری در سایت سازمان سنجش لازم است یک کد پیگیری 15 رقمی به عنوان رسید انتخاب رشته دریافت کنید. در غیر این صورت انتخاب رشته انجام نشده است.
  •  داوطلبان می بایست توجه داشته باشند انتخاب رشته برای متقاضیان ورود به مقطع دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت جداگانه انجام می شود. بر این اساس در انتهای کارنامه اولیه داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شدند، کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد درج شده و این افراد باید برای انتخاب رشته به سایت  azmoon.org نمایند.

جهت ورود به انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری 1403 سراسری، کلیک نمایید.

 

نگاهی به اینفو گرافیك/ مراحل انتخاب رشته آزمون ورودی دكتری (Ph.D) نیمه متمركز در سال گذشته:

 

جهت انتخاب رشته صحیح و اصولی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی 1403  روانشناسی و مشاوره، گروه آموزشی دکتر سام خانیان با همکاری موسسه آموزش عالی آزاد آسيا، کلیک نمایید.

 

 

گروه آموزشی دکتر سام خانیان با همکاری موسسه آموزش عالی آزاد آسیا با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه برگزاری کلاس های کنکور ارشد و دکتری در رشته های روان شناسی، مشاوره، علوم تربیتی ؛ برای کنکور های دکتری، ارشد، استخدامی و فراگیر و دوره های کاربردی و درمان و … می باشد.

اینستاگرام دکتر سام خانیان : Eshagh.SamKhaniyan

راه های ارتباطی با موسسه، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام:

  • ساعت کاری موسسه:  همه روزه ۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰
  • شماره تماس ثابت موسسه: 05137602850
  • ثبت نام؛ تلگرام:   @MAandPhD1
  •  ثبت نام از طریق شماره ایتا و تلگرام:  09037972288

 

توجه: لازم به ذکر است تهیه فایل های آموزشی و جزوات تنها از طریق گروه آموزشی دکتر سام خانیان/ موسسه آموزش عالی آزاد آسیا؛ میسر بوده و هر گونه خرید و فروش، کپی برداری و ارسال کردن فایل ها در گروه ها و کانال ها ی مجازی، غیرقانونی و غیرشرعی بوده و از طریق مراجع قضایی پیگیری، پس از صدور حکم پیگرد قانونی برای شخص متخلف، به دنبال خواهد داشت.