اعلام رشته ها و مواد امتحانی آزمون ورودی مقطع كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403

اعلام رشته ها و مواد امتحانی آزمون ورودی مقطع كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403

رشته ها و مواد امتحانی آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ منتشر شد.

 

پذيرش دانشجو بر اساس قانون «سنجش و پذيرش دانشجو در دوره‌هاي تحصيلات تکميلي در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي» مصوب 1394/12/18 مجلس محترم شوراي اسلامي و همچنين آيين‌نامه اجرايي مربوطه و مصوبات شوراي سنجش و پذيرش دانشجو در دوره‌هاي تحصيلات تکميلي و مطابق اين اطلاعيه و شرايط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و پذيرش آزمون مذکور که در زمان ثبت‌نام ( از23 تا 29 مهرماه سال 1402)، توسط اين سازمان منتشر مي‌شود، صورت خواهد گرفت. عناوين رشته‌هاي امتحاني، گرايش‌ها و ضرايب دروس هر يک از مجموعه‌هاي امتحاني اين آزمون به شرح جدول پيوست است.

 

نکات مهم:
1- شرايط و ضوابط در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودي مقطع كارشناسي‌ارشد ناپيوسته سال 1403 اطلاع‌رساني خواهد شد.
2- با توجه به امکان اصلاح عناوين رشته ها و يا ساير اطلاعات در جداول مجموعه¬هاي امتحاني تا زمان شروع ثبت‌نام، ملاک نهايي، اطلاعات درج شده در دفترچه راهنماي ثبت نام خواهد بود.
3- آزمون در تمامي رشته‌هاي امتحاني در روز جمعه 1402/12/04 برگزار خواهد شد.

 

برای دریافت فایل رشته ها و مواد امتحاني آزمون ورودي مقطع کارشناسي ارشد ناپیوسته سال 1403 اینجا را کلیک کنید.

 

اتحاد برترین اساتید کشور
(تهران، مشهد، مازندران، اصفهان، شیراز)

گروه آموزشی دکتر سام خانیان با همکاری موسسه آموزش عالی آزاد فناوران توس با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه برگزاری کلاس های کنکور ارشد و دکتری در رشته های روان شناسی، مشاوره، علوم تربیتی ؛ برای کنکور های دکتری، ارشد، استخدامی و فراگیر و دوره های کاربردی و درمان و … می باشد.

جهت دریافت برنامه کلاس های تدریس جامع کارشناسی ارشد 1403 (آنلاین+ آفلاین)، لطفا از اینجا وارد شوید.

 

اینستاگرام دکتر سام خانیان : Eshagh.SamKhaniyan

راه های ارتباطی با موسسه، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام:

  • ساعت کاری موسسه:  همه روزه ۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰
  • شماره تماس ثابت موسسه: 05138812577
  • ثبت نام؛ تلگرام:   @MAandPhD1
  •  ثبت نام از طریق شماره ایتا و تلگرام:  09037972288

 

توجه: لازم به ذکر است تهیه فایل های آموزشی و جزوات تنها از طریق گروه آموزشی دکتر سام خانیان/ موسسه آموزش عالی آزاد فناوران توس؛ میسر بوده و هر گونه خرید و فروش، کپی برداری و ارسال کردن فایل ها در گروه ها و کانال ها ی مجازی، غیرقانونی و غیرشرعی بوده و از طریق مراجع قضایی پیگیری، پس از صدور حکم پیگرد قانونی برای شخص متخلف، به دنبال خواهد داشت.