نتایج اولیه آزمون كارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ اعلام شد

نتایج اولیه آزمون كارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ اعلام شد

نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد، دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها است، از روز چهارشنبه مورخ ۱۰ خرداد در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل دریافت است و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از روز پنج شنبه مورخ ۱۱ خرداد تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد می‌توانند با مراجعه به سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما اقدام به انتخاب رشته کنند.

لطفا جهت  مشاهده نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲، از اینجا وارد شوید.

متقاضیان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی، با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به متقاضی داده شده است (درج این اطلاعات برای ورود به برنامه انتخاب رشته ضروری می‌باشد) نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی (حداکثر تا 100 کدرشته‌محل) و تکمیل فرم مذکور اقدام نمایند. پس از تأئید نهایی رشته‌های انتخابی توسط متقاضی، رسید توسط سیستم در اختیار وی قرار داده خواهد شد، در غیر این صورت انتخاب رشته آنان تکمیل نگردیده است.

آن دسته از متقاضیانی که در تقاضانامه ثبت‌نامی برای انتخاب رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و دانشگاه پیام‌نور، اعلام علاقمندی ننموده‌اند، در صورتی که حداقل نمره علمی لازم را برای انتخاب رشته‌های این دانشگاه‌ها کسب کرده باشند، در ذیل بند الف (مشخصات ثبت‌نامی) پیغامی را مبنی بر امکان انتخاب این رشته‌ها در کارنامه اعلام نتایج اولیه مشاهده خواهند نمود. لذا این دسته از متقاضیان در صورتی که علاقمند به انتخاب رشته‌های مربوط به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و دانشگاه پیام نور هستند، می‌بایست پس از واریز مبلغ 000/360 (سیصد و شصت هزار) ریال بابت اعلام هر مورد علاقمندی به رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور یا مؤسسات غیرانتفاعی، از طریق سیستم اینترنتی و توسط کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، نسبت به اعلام علاقمندی به انتخاب این دانشگاه‌ها و مؤسسات اقدام نموده و سپس این رشته‌ها را در فرم انتخاب رشته اینترنتی درج نمایند.

آن دسته از متقاضیان علاقمند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، می‌بایست پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از تاریخ 1402/3/11 به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org مراجعه نمایند. انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون بطور مجزا و از طریق دانشگاه مذکور انجام می‌پذیرد. متقاضیانی که در یکی از رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی یا دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شوند می‌توانند به دلخواه خود منحصراً در یکی از مؤسسات ثبت‌نام و مشغول به تحصیل شوند.

 

ضرایب در کارنامه:
رتبه ضریب ۱:
روانشناسی عمومی، شخصیت و مثبت نگر اسلامی، اجتماعی، روانشناسی دین

رتبه ضریب ۲:
روانشناسی بالینی، بالینی خانواده، بالینی کودک و نوجوان، علوم شناختی

رتبه ضریب ۳:
سنجش و اندازه گیری(روان سنجی)

رتبه ضریب ۴:
روانشناسی صنعتی و سازمانی

رتبه ضریب ۵:
روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی

رتبه ضریب ۶:
 روانشناسی تربیتی، علوم شناختی(ذهن، مغز، تربیت)

 

گروه آموزشی دکتر سام خانیان با همکاری موسسه آموزش عالی آزاد فناوران توس با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه برگزاری کلاس های کنکور ارشد و دکتری در رشته های روان شناسی مشاوره، علوم تربیتی ؛ برای کنکور های دکتری، ارشد، استخدامی و فراگیر و دوره های کاربردی و درمان و … می باشد.

جهت انتخاب رشته صحیح و اصولی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی 1402  روانشناسی و مشاوره، گروه آموزشی دکتر سام خانیان با همکاری موسسه آموزش عالی آزاد فناوران توس برگزار میکند:

ثبت نام انتخاب رشته آزمون ارشد ۱۴۰۲(سراسری+آزاد )، توسط دکتر اسحاق سام خانیان آغاز شد.

اینستاگرام دکتر سام خانیان : Eshagh.SamKhaniyan

راه های ارتباطی با موسسه، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام:

  • ساعت کاری موسسه:  همه روزه ۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰
  • شماره تماس ثابت موسسه: 05138812577
  • ثبت نام؛ تلگرام:   @MAandPhD1
  •  ثبت نام از طریق شماره ایتا و تلگرام:  09037972288